| 13:43:25 | ◀︎ | בן 17 השתמש בנייס גאי - ואושפז במצב פסיכוטי |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
13/06/14 13:43
100% מהצפיות
מאת וואלה!
הנער פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא לאחר שככל הנראה צרך את סם הפיצוציות בשילוב עם אלכוהול. הוא קיבל תרופות הרגעה ותרופות פסיכיאטריות והושאר להשגחה