23.06.2026
שלישי
ח' בתמוז התשפ"ו
▲︎ לוהט
▲︎ חם
▲︎ עוררו עניין
| 20:56:21 | ◀︎ | בדרך לוול סטריט? ישראל מקדמת מהלך ענק להנפקת רפאל והתעשייה האווירית – בשווי של עשרות מיליארדי שקלים |
22.06.2026
שני
ז' בתמוז התשפ"ו
▲︎ לוהט
▲︎ חם
▲︎ עוררו עניין
| 23:51:31 | ◀︎ | הראלי התחלף במפולת: SpaceX איבדה רבע משוויה בשלושה ימים, נאסד"ק נסוג בחדות |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
לפני 23 שעות ו-38 דקות
62.5% מהצפיות
מאת חדשות 0404
יום מסחר תנודתי נוסף נרשם בוול סטריט, כאשר מניות הטכנולוגיה הגדולות הובילו את המגמה השלילית והכבידו על המדדים המרכזיים. במוקד תשומת הלב עמדה מניית SpaceX, שבשליטת אילון מאסק, אשר המשיכה את מסע הירידות שלה ורשמה יום שלישי רצוף של הפסדים משמעותיים. המניה צנחה במהלך המסחר בשיעור חד של 16.4%, ובכך השלימה ירידה מצטברת של כ-25%
לפני שעתיים ו-33 דקות
37.5% מהצפיות
מאת חדשות 0404
ישראל בוחנת בימים אלה מהלך אסטרטגי רחב היקף שעשוי לשנות את מפת התעשיות הביטחוניות המקומיות, במסגרתו נשקלת הנפקתן של שתי החברות הביטחוניות הגדולות במדינה – התעשייה האווירית לישראל ורפאל מערכות לחימה מתקדמות – בבורסות בארצות הברית. על פי הדיווח, גורמים בממשלה לצד הנהלות החברות בוחנים אפשרויות שונות לגיוס הון בשווקים הבינלאומיים, לרבות הנפקה ראשונית לציבור